Biztosak vagyunk benne, hogy a legtöbb 2025-ben induló csapatnak nem ez lesz az első NN Ultrabalaton versenye. A visszatérőknek hálásak vagyunk a bizalomért, az elsőbálozóknak pedig azt kívánjuk, hogy ismerjék meg azt az érzést, amit mi úgy hívunk: FUTÓFIESZTA. Indulnátok a 2025. évi NN Ultrabalatonon? Akkor itt az idő, hogy mihamarabb megszervezd a csapatod, mert idén szeptember 19.-én 19 óra 19 perckor nyitjuk a nevezési felületet.
Büszkék vagyunk rá, hogy az elmúlt években az NN UB hazánk legnépszerűbb tömegsport eseményévé nőtte ki magát, és a bővítések ellenére évről évre folyamatos a telt ház. 2022-ben rekord idő alatt, mindössze 2 perc elteltével telt be a verseny, a nevezések lezárását követően több, mint 700 csapat jelentkezett be a várólistára. 2024-ben több mint 25 000 ember jött el velünk egy körre. A Balaton befogadóképessége véges, ezért 2025-re ismét be kell vezessük a létszámlimitet, javasoljuk ne késlekedj! Szervezd meg már MOST a csapatod!
ÁRAK
- Tíz- tizenhárom fős csapatban 16 900 Ft/fő ( Céges csapatverseny: 17 900 Ft/fő)
- Kilenc fős csapatban 17 900 Ft/ fő (Céges csapatverseny: 18 900 Ft/fő)
- Nyolc fős csapatban 17 900 Ft/ fő (Céges csapatverseny: 18 900 Ft/fő)
- Hét fős csapatban 17 900 Ft/ fő (Céges csapatverseny: 18 900 Ft/fő)
- ***
- FOGLALÓ 7-13 fős csapatok esetében: 40 000 Ft/csapat
- Fizetési határidő 2024. szeptember 25.
- FENNMARADÓ ÖSSZEG
- Fizetési határidő 2025. január 15.
HÉT – TIZENHÁROM FŐS CSAPATOK VERSENYKIÍRÁS
VERSENY IDŐPONTJA: 2025. április 24-27.
VERSENY RAJTJA: 2025. április 26., szombat
TÁV: 211 km, egy kör a Balaton körül
VERSENYKÖZPONT: Annagora Aquapark (Balatonfüred, Fürdő utca 35.)
RAJTCSOMAGÁTVÉTEL:
A rajtcsomag felvételének a feltétele a kitöltött felelősségvállalási nyilatkozat és a StafétApp rajtcsomagátvétel funkciójában található egyedi QR kód bemutatása!
Rajtcsomagodat átveheted a verseny előtt budapesti irodánkban a 1134 Tüzér utca 9-11 szám alatt, vagy Balatonfüreden a versenyközpontban csütörtökön és pénteken, vagy szombaton a rajtok előtt. (A rajtcsomagátvétel pontos időrendjét a versenyt megelőzően tesszük közzé.)
SZAKASZOK
A pontos köridő kiszámolásához használjátok a StafétApp-ban található szakaszkalkulátort, melyhez ha szükséges segítséget ITT találtok!
VERSENYKATEGÓRIÁK
- 7 fős női csapat
- 7 fős férfi csapat (ha az egyik csapattag férfi, akkor a csapatot ide soroljuk)
- 8 fős női csapat
- 8 fős férfi csapat (ha az egyik csapattag férfi, akkor a csapatot ide soroljuk)
- 9 fős női csapat
- 9 fős férfi csapat (ha az egyik csapattag férfi, akkor a csapatot ide soroljuk)
- 10-13 fős női csapat
- 10-13 fős férfi csapat (ha az egyik csapattag férfi, akkor a csapatot ide soroljuk)
- 7-13 fős Céges csapatverseny (egyetlen dobogó hirdetve)
DÍJAZÁS
- Minden, szintidőn belül célba érkező egyedi befutóérmet kap
- A kategóriák 1-3. helyezettjei kupát kapnak
KÜLÖN IS ÉRTÉKELT KATEGÓRIÁK
Céges csapat kategória 7-13 fős csapatoknál.
A csapatban csak ugyanabban a cégben dolgozó személyek és családtagjaik szerepelhetnek. Ezek a csapatok a kategóriák szerinti váltóverseny értékelésben is részt vesznek. Fontos, hogy a csapatnévben szerepeljen a cég neve is!
NEVEZÉS
A XIX. NN Ultrabalaton hét-tizenhárom fős nevezési felülete 2024. szeptember 19-én csütörtök este nyílik meg, 19 óra 19 perckor, és maximum 48 órán át lesz nyitva! Az előnevezés és rajtidőpont választás időszaka 2024. szeptember 12. 19:19 – 2024. szeptember 17. 23:59.
A nevezéshez elengedhetetlen a Személyes profil, amely IDE kattintva hozható létre.
Adataid bármikor módosíthatók. Kéjük, figyelj arra, hogy a neved a magyar szabályok szerint kerüljön mentésre, azaz VEZETÉKNÉV elől, UTÓNÉV hátul.
Ennek a Gmailen keresztül történő regisztrációknál van jelentősége.
LÉTSZÁMLIMITEK
FONTOS VÁLTOZÁS 2025-RE!
Évről-évre egyre többen szeretnétek regisztrálni, amiért nagyon hálásak vagyunk, de a 2024-es tapasztalatokat figyelembe véve az alábbi limiteket határozzuk meg! A 10-13 fős csapatok esetében a nevezési felület maximum 48 órán keresztül lesz nyitva. A 10-13 fős kategóriában 1600 csapatban limitáljuk az indulói létszámot! (Ezen csapatszám elérésekor a nevezési felületet lezárjuk és ezt követően kizárólag a várólistára lehet nevezni.)
A 7-9 fős csapatok részére a következő limitek lesznek érvényben:
90 db hétfős csapat
90 db nyolcfős csapat
90 db kilencfős csapat
A fenti helyek esetleges betelése után a várólistára tudsz regisztrálni.
A 2024. évi NN Ultrabalaton 1-3. helyezett csapatok csapatkapitányai, a Fighter’s Run, Burger King UTT 130-ról és a Burger King Ultrabalaton TRAIL-ről bekerülő csapatok csapatkapitányai, illetve azok, akik nyereményjátékokon indulási jogot nyertek, e-mailben kapnak értesítést a nevezés megnyitása előtti héten, ők a nevezésnyitás előtt nevezhetnek és RAJTIDŐPONTOT foglalhatnak a versenyre.
NEVEZÉSI DÍJAK
Az összegek személyenkénti díjat (Ft/fő) jelölnek, a határidők pedig nevezési és befizetési határidőt – ezt tartsátok szem előtt az utalásoknál!
2025. január 15-ig | Csapatverseny | Céges csapatok |
7 fős csapat | 17 900 Ft | 18 900 Ft |
8 fős csapat | 17 900 Ft | 18 900 Ft |
9 fős csapat | 17 900 Ft | 18 900 Ft |
10 fős csapat | 16 900 Ft | 17 900 Ft |
11 fős csapat | 16 900 Ft | 17 900 Ft |
12 fős csapat | 16 900 Ft | 17 900 Ft |
13 fős csapat | 16 900 Ft | 17 900 Ft |
Az összegek bruttó összegben és magyar forintban értendők.
Január 16-án a be nem fizetett nevezéseket TÖRÖLJÜK!
A NEVEZÉSI DÍJ BEFIZETÉSÉRŐL
1.) Átutalással (forintban) a szervező, Balatonman Triatlon Kft. bankszámlaszámára
K&H 10401055-50526549-56551033
2.) Személyesen versenyirodánkban, kizárólag készpénzben (Iroda: 1134 Bp. Tüzér utca 9-11)
Iroda nyitvatartás:
Hétfő / Kedd: 10:00 – 17:00
Szerda: 13:00 – 17:00
Csütörtök / Péntek: 10:00 – 17:00
Céges csapatoknál – szükség esetén – a foglalóról, és a fennmaradó összegről is díjbekérőt tudnak kérni. Ennek igényét, emailben, a [email protected] címen tudják felénk jelezni.
Személyes készpénz befizetés esetén a 7 fős csapatok az előző évek ajándéktárgyai közül a készlet erejéig két különböző ajándékot választhatnak! A 8-13 fős csapatok az előző évek ajándéktárgyai közül a készlet erejéig három különböző ajándékot választhatnak! (Ajándék pólók esetében nem tudunk teljes méretszortimentet biztosítani, és az előző évi fejlámpák és soft cup-ok is csak korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésünkre, ezért az akciót a raktáron megmaradt készlet erejéig tudjuk biztosítani. Megértéseteket köszönjük!)
FIGYELEM!
Postai csekket nem áll módunkban fogadni. Amennyiben postai csekken kerül elindításra a nevezési díj befizetése, azt a bank azonnal visszautalja.
A nevezési díjat egy összegben kell elutalni. Számlát kizárólag a regisztráció során megadott névre és címre tudunk kiállítani, a számla megbontására nincs lehetőség.
A külön beérkezett díjakat a banki költségek levonása mellett visszautaljuk a feladónak!
FOGLALÓ BEFIZETÉSE
Szeretnénk, hogy csak olyan nevezések születhessenek, amelyek mögött valódi versenyzők állnak, az atléta és éremrendeléseket már közvetlenül a nevezések után elindítjuk, ezért is vezettünk be – javaslataitok alapján – 2018-ban a foglalót. A sikeres regisztrációt követően a csapatkapitányok e-mailt kapnak arról, hogy milyen számlaszámra (utalással, vagy személyes fizetéssel versenyirodánkban) kell 40 000 Ft-ot a 7-13 fős csapatoknak 2024. szeptember 25-ig, míg 40 000 Ft-ot, a 2-6 fős csapatoknak 2024. szeptember 30-ig befizetni, amelyről a számviteli szabályok betartása mellett számlát küldünk.
FONTOS!
Pontosan állítsátok be a számlázási adatokat, mert a foglalóról nem áll módunkban módosított számlát kibocsátani.
Azokat a csapatnevezéseket, amelyekhez a megadott határidőn belül nem érkezik foglaló, automatikusan töröljük, az ő helyeiket a későbbiek során töltjük fel. Ugyanez érvényes azokra a csapatokra, akik a foglalót késve fizetik be, számukra a foglalót a banki költségek levonásával visszautaljuk.
A foglaló befizetőinek 2025. január 15-éig van lehetősége arra, hogy a nevezési díj fennmaradó részét befizessék.
A nem fizető csapatok nevezését töröljük, de számukra a foglalót nem térítjük vissza; helyeiket a későbbiek során töltjük fel.
Céges csapatoknál – szükség esetén – a foglalóról, és a fennmaradó összegről is díjbekérőt tudnak kérni. Ennek igényét, emailben, a [email protected] címen tudják felénk jelezni.
CSAPATKAPITÁNYOK FIGYELMÉBE
2024. szeptember 19-én, a 7-13 fős csapat nevezésénél a következő információkat kérjük majd:
- Csapatnév
- Kategória (céges // nem céges // férfi csapat // női csapat)
- Csapat létszáma (7-13 fő – később egyedi elbírálás alapján csak felfelé módosítható)
- Tervezett köridő a 211 km hosszú körre (a csapat által tervezett köridő 2025. március 1-ig, a csapatkapitány személyes profiljának segítségével módosítható); a maximális választható köridő a 7-13 fős csapatoknak 27 óra
- Csapattagok atléta mérete. Külön a férfi és külön a női méretek, a nevezéskor megadott atléta méretek 2024. október 6-ig módosíthatók a csapatkapitány profiljának használatával
- Számlázási név és cím (cég esetén a cég nevét és számlázási címét, adószámát kell megadni)
- Egy profilról kizárólag egy csapatot tudtok regisztrálni. Ha több csapattal neveznétek, javasoljuk, hogy előre jelöljétek ki az összes csapatkapitányt! Céges csapatok regisztrációja során a csapatnévben szerepelnie kell a cégnévnek (pl.: UtáNNfutók, NN futóbolondok, 1. számú NN csapat, 2. számú NN csapat).
- Ha a csapat mellé bringás kísérőt szeretnétek regisztrálni, neki a McDonald’s BringaMánia Ultrabalaton Bringatúrára kell beneveznie, saját profiljával; a nevezésnél ki kell választani, hogy ő “CSAPATOT KÍSÉRŐ BRINGATÚRA RÉSZTVEVŐ”, itt meg kell adni a kísért csapat nevét is
- Speciális táplálkozási igény megjelölése (vegetáriánus/normál)
Eseményünk az Ötpróba program pontgyűjtő állomása is egyben! Aki a rendezvényünkön regisztrált Ötpróbázóként vesz részt, a teljesített távtól függően pontokkal gazdagodik – ezeket pedig idővel garantált jutalmakra válthatja be. Fontos, hogy a nevezéskor ne felejtsd el megadni az Ötpróba-azonosítószámodat, csak ebben az esetben tudjuk igazolni a teljesítésedet. Ha még nem vagy Ötpróbázó, de szeretnél azzá válni és már nálunk megkezdenéd a pontgyűjtést, itt tudsz regisztrálni rá: https://otprobazz.hu/
A NEVEZÉSI DÍJ TARTALMAZZA
- Részvételi jog a versenyen
- Befutóérem (a szintidőn belüli teljesítésért)
- Rajtcsomag
- Chipes időmérés
- Kategóriáknak meghatározott BioTechUSA frissítés
- Dreher 24 alkoholmentes sör a célban
- Orvosi felügyelet a verseny alatt
- Ingyenesen letölthető fotók (rajt- és célfotók)
- Gyermelyi tésztaparti (pénteken az első 5000 fő érkező részére biztosítjuk a Gyermelyi tésztapartin való részvételt)
A RAJTCSOMAG TARTALMA
- Csapat nevére szóló rajtszám (viselése kötelező)
- NN UB technikai futó atléta (MIZUNO)
- Karszalag (viselése a versenyen kötelező, csakúgy mint a bringás kísérőnek, mivel karszalagra kapják meg az extra szolgáltatásokat a kiemelt pontokon)
A VERSENY MIZUNO FUTÓ ATLÉTÁK MÉRETTÁBLÁZATA
( A kép illusztráció, a szín és a grafika még szupertitkos! 🙂 )
BRINGÁS KÍSÉRŐK
Amennyiben a csapat bringás kísérővel szeretne teljesíteni, neki a McDonald’s BringaMánia Ultrabalaton Bringatúrára kell beneveznie, saját profiljával; a nevezésnél ki kell választani, hogy ő “CSAPATOT KÍSÉRŐ BRINGATÚRA RÉSZTVEVŐ”, itt meg kell adni a kísért csapat nevét is.
Körbetekerni a Balatont még saját tempóban is nagy kihívás, de kerékpáros kísérőként, igazodva a kísért versenyző tempójához, óriási teljesítmény. Azoknak a kísérőknek, akik akár 27 órát is a nyeregben töltenek, a következőkkel szeretnénk segíteni.
- Egyedi rajtszám
- Nyolc előre meghatározott frissítőpont
IDŐMÉRÉS
Online rendszerrel történik a kijelölt pontokon. A 7-13 fős csapatok számára az időmérő rendszer használata opcionális, a rajtban és a célban azonban számukra is kötelező!
FONTOS!
A vasúti átkelőknél nem alkalmazunk időjóváírást, de személyzet lesz szolgálatban, segítve és ellenőrizve a biztonságos átkelést!
CHIP LETÉTI DÍJA – BIOTECHUSA NN ULTRABALATON CHARITY PROGRAM
A rajtcsomag átvételekor, a csapatok részére 5000 forint kaució ellenében adjuk át a chipeket. A kaució megfizetésekor 5000 forintosnál nagyobb bankjegyet nem tudunk elfogadni.
Ne feledjétek, 2025-ben is lesz BioTechUSA NN Ultrabalaton Charity! A Charity Program keretein belül, lehetőségetek van a chip-ek letéti díját jótékony célra felajánlani, amit minden évben az NN Ultrabalaton és a BioTechUSA közössége szavaz meg! A charity felajánlásokért cserébe, 2025-ben is ajándékokkal kedveskedünk nektek!
Segíts Te is, hogy segíthessünk! Mutassuk meg idén is az NN Ultrabalaton közösségének erejét!
A célterületen nem visszaváltott chipeket 2025. május 9-ig váltjuk vissza.
SZINTIDŐ
A 7-13 fős csapatok számára a maximálisan választható köridő 27 óra.
A csapat szintideje a rajtidőponttól számított előre megadott köridő + 1 óra.
RAJTIDŐPONTOK
A rajtidőpontokat legkésőbb 2025. március 10-ig hirdetjük ki.
AUTÓS ÉS KERÉKPÁROS KÍSÉRŐK FIGYELMÉBE
A verseny útvonala a balatoni kerékpárútra van kijelölve, de a déli parton van olyan szakasz, ahol a kerékpárút a településen belüli utcákban halad. Ezen szakaszon a futók mellett kocsival haladni biztonsági okok miatt szigorúan tilos. Kérjük a kerékpáros kísérőket, hogy lehetőleg a futók előtt, vagy mögött haladjanak! A csapatokat kísérő autósoknak javasoljuk a StafétApp alkalmazás használatát!
FRISSÍTÉS
A versenyen 53 váltó és frissítőponttal várunk benneteket, hogy pótolhassátok az elvesztett folyadékot és kalóriákat.
Környezetvédelmi okokból továbbra is száműzzük az egyszer használatos műanyag poharakat és tányérokat, a pontokon kizárólag saját pohárba vagy kulacsba biztosítunk frissítést minden indulónk számára.
A pontokon a következőket biztosítjuk:
- Theodora ásványvíz
- BioTechUSA izotóniás sportital
- banán
- szőlőcukor
- sós ropi
- mazsola
A szombati csapatversenyen bizonyos pontokon támogatóink közreműködésével, a karszalaggal rendelkező versenyzőink részére forró teát és kávét is biztosítunk!
GYERMELYI TÉSZTAPARTI PÉNTEKEN
Érdemes pénteken időben érkezned a versenyközpontba, mert 16:00-tól az első 5000 főt vendégül látjuk a Gyermelyi tésztapartin. A tésztapartin való részvétel feltétele a rajtcsomag részeként kiosztott karszalag viselése.
#RUNGREEN
2025-ben a verseny továbbra is környezetbarát szemléletben kerül megrendezésre. A frissítőpontokon nem lesznek eldobható műanyag poharak hanem saját soft cup-ba, kulacsba, vagy a versenyközpontban bérelhető NN UB soft cup-ba tudtok frissítést vételezni.
NN UB ELSŐBÁLOZÓ HELPDESK
Az elmúlt években hagyománnyá vált az NN UB előtti „elsőbálozó helpdesk”, amelyet az először induló csapatok megkeresései miatt hívtunk életre. Ennek keretében egy átfogó, rövid ismertetés után lehetőséget biztosítunk nektek arra, hogy felmerülő kérdéseiteket is feltegyétek.
A Helpdesk során a következő témákat érintjük:
- Logisztika, kísérő autók közlekedése
- Frissítés
- Útvonaltervezés
- Felkészülés
- Öltözködés
IDŐPONTJA: 2025. március 3., 17:15
HELYSZÍN: FACEBOOK LIVE AZ NN UB FACEBOOK OLDALÁN
PINCEFUTÁS
Az útvonal a 39,5 kilométernél áthalad a Varga Pincészet pincesorán, ahová a lejutás egy lépcsőn keresztül lehetséges. Itt a hőmérséklet várhatóan alacsonyabb, a páratartalom pedig magasabb lesz a kintinél.
CÉLTERÜLET NYITVA TARTÁSA
2025. április 26. 18:00-tól április 27. 18:00-ig.
ORVOSI FELÜGYELET
A mezőnyt orvosi stáb kíséri, mentőautókkal és motorosokkal. Telefonszámukat a rajtszámon találjatok meg. Kérjük, hogy fokozottan figyeljetek a verseny alatt bajba került futókra ti is! Amennyiben az orvosi stáb úgy látja, hogy a versenyző nem alkalmas a verseny folytatására, a rajtszámát leveheti, a versenyből kizárhatja.
EREDMÉNYHIRDETÉS
A hagyományoknak megfelelően az eredményhirdetést vasárnap, a csapatok beérkezését követően tartjuk. Díjat kizárólag az eredményhirdetés keretei között adunk át. Kérjük a dobogós sportolókat, hogy személyes jelenlétükkel tiszteljék meg a versenyt és versenytársaikat, pontosan jelenjenek meg az eredményhirdetésen. Az eredményhirdetést lekéső díjazottak részére díjat utólag nem adunk át és nem postázunk.
VERSENYSZABÁLYZAT
IDE kattintva érhető el.
FOTÓK
A rajtban, valamint a célban készült képek ingyenesen lesznek letölthetők a verseny után. Kérjük, hogy számoljatok azzal, hogy a magas résztvevői szám miatt nem tudjuk garantálni, hogy mindenkiről készül kép ezért nem árt, ha a kísérők között is lesz egy lelkes fotós!
Az útvonalon több ponton a Futófotó profi fotósai készítenek rólatok felvételeket, amelyek rajtszám szerint kereshetők lesznek a futofoto.hu oldalon!
VÉGEZETÜL FUTÓETIKÁNK
Az NN Ultrabalaton ideje alatt a Balaton vendégei vagyunk. Szeretnénk, ha a tavat és környékét legalább olyan tiszta állapotban adnánk vissza, ahogy azt találtuk, de ehhez kell a ti odafigyelésetek is! Az érintett települések minden évben nagy szeretettel fogadnak bennünket; versenyünk híres a jó hangulatról, de kérjük, hogy tartsátok ti is tiszteletben az útvonalon lakók és a versenyen nem indulók nyugalmát.
Segíts bajba jutott társaidnak, még akkor is, ha ezzel időt vesztesz.
Futók vagyunk. Nem különböztetjük meg magunkat sem bőrszín, sem vallás, sem nem vagy kor szerint. Nem fontos, honnan jövünk; az sem, hogy milyen gyorsan haladunk. Összeköt bennünket a sport szeretete, az egymás és a táv iránti kölcsönös tisztelet.
Az állomásokon segítők a legjobb tudásuk szerint biztatnak, segítenek benneteket. Kérjük, hogy ezt jókedvvel és mosollyal háláljátok meg.
Igaz, hogy ez verseny, de a fairplay szabályait minden esetben tartsátok szem előtt. Nyerj vagy veszíts, de azt tisztán, emelt fővel, az írott és íratlan szabályok betartásával tedd! Ne másért, csak magadért. Mert ettől lesz az élmény felejthetetlen és ettől válsz te is elválaszthatatlan részévé annak a fogalomnak, melyet úgy hívunk: NN ULTRABALATON.
A szervező fenntartja a jogot a program és kiírás megváltoztatására.
VIDD HAZA AZ NN ULTRABALATON ÉLMÉNYT!
LÁTOGASS EL A MARATONMAN DEPO WEBSHOPJÁBA, AHOL AZ UB COLLECTION DARABJAI MELLETT TÖBB MINT 5000 FUTÓCIPŐVEL VÁRUNK!
MINDIG A SAJÁT LÁBADNAK ÉS FUTÓSTÍLUSODNAK MEGFELELŐ CIPŐBEN FUSS! EHHEZ A LEGJOBB VÁLASZTÁS A MARATONMAN DEPO; VÁRUNK WEBÁRUHÁZUNKBAN VAGY A 13. KERÜLET, TÜZÉR UTCA 9-11-BEN!