ÚJDONSÁGOK 2025

Az NN Ultrabalaton szervezésekor sok feladattal és nem várt helyzettel kell szembenéznünk, de minden évben úgy kezdünk neki, hogy a hagyományokat és a verseny szellemiségét ápolva még jobb verseny legyen a következő!

Bízunk abban, hogy a XIX. NN Ultrabalaton 2025 tavaszán, újra egy felejthetetlen, életre szóló élménnyel zárul majd számotokra.

Összegyűjtöttük nektek azokat a dolgokat, amelyek 2025-ben is maradnak és azokat, amelyeken változtattunk.

ÚJDONSÁGOK 2025

  • #Projekt422 néven kiírásra kerül a dupla egyéni kör kategória, mely kvalifikációhoz kötött és karitatív céllal kerülhet teljesítésre.
  • A túljelentkezésre való tekintettel 2025. évben a 10-13 fős nagy létszámú csapatok részére ismét lesz létszámlimit.
  • Továbbra is minőségi, márkás MIZUNO, de nem futópólót, hanem futó atlétát adunk a rajtcsomagban!
  • Idén a hatfős csapatok pénteken rajtolnak, részükre a női és férfi kategóriák mellett, lesz vegyes kategória is.
  • A szintidőn túl célba érkező egyéni futók részére “RESPECT” emlékérmet biztosítunk!
  • A bringatúrát 2025-ben vasárnap reggel rajtoltatjuk, így csökkentve a futós napokon a kör telítettségét. A csapatokat kísérő bringások viszont továbbra is elindulhatnak a csapatukkal párhuzamosan.
  • 2025. évi befizetett NN UB résztvevők számára egy BOMBA, KIHAGYHATATLAN AJÁNLATTAL készülünk a 2025. évi NN City Run versenyünkre, mely remek felkészülési esemény lesz az NN UB-ra! (2024. október 21-től 2024. október 27-ig)
  • Lesz UB COLLECTION hoodie rendelés, mely során névre szóló termékeket biztosítunk nektek!

FONTOS!
A 7-13 fős csapat nevezés megnyitása után a regisztrációs felület maximum 48 órán át lesz nyitva, így aki nem nevez be ezalatt, biztosan lemarad! Kérjük ne feledd, hogy a csapat nevezést követően a foglaló elutalása továbbra is szükséges lesz, ami 40.000 Ft/csapat!

AMI MARAD

  • A köridő pontos megadása nagyon fontos számunkra, mert ennek hiányában a verseny káoszba fulladhat, ezért azon csapatokat, akik a legpontosabban adják meg köridejüket, a következő évben rajtidőpontválasztási joggal jutalmazzuk meg!
  • Igazságos rajtidőpont kiosztást szeretnénk, ezért azon átlagos köridőt (22-24 óra) megadó csapatokat, akiknek 16 óra utáni rajtidőpont jut, 2026. évi eseményre délelőtti rajtidőpontot biztosítunk majd.
  • A köridőtök pontos kikalkulálásában a Stafétapp lesz segítségetekre, melyhez használati útmutató is elérhető a weboldalon.
  • Az atléta és érem rendeléseket ismét szeptemberben kell elindítanunk, hogy biztosan ideérjenek, ezért a 7-13 fős csapatok és a McDonald’s Bringamánia Ultrabalaton Bringatúra nevezését 2024. szeptember 19-én, csütörtökön este 19 óra 19 perckor nyitjuk meg. Az egyéni versenyzők és 2-6 fős csapatok nevezését 2024. szeptember 26-án, csütörtökön este 19 óra 19 perckor nyitjuk meg!
  • 2024. évben az előnevezési és rajtidőpont választási lehetőséggel rendelkező csapatok részére a regisztrációt 2024. szeptember 12-én csütörtökön este 19 óra 19 perckor nyitjuk meg. Mivel sokan leszünk, így ezen csapatok a tervezett köridejük alapján kalkulálva, rajtidőpontot választhatnak egy bizonyos idősávban, amelyek limitált mennyiségben, a regisztrációk sorrendjében lesznek elérhetők.
  • Továbbra is lesz atléta csere lehetőség a verseny végén, tehát nem kell aggódni a későbbi tagcserék miatt!
  • A pénteki versenynapon a zöld rajtszámos egyéni, kettő- és háromfős csapatok részére a sátoron belül extra frissítést biztosítunk.
  • SUB 24! Azon egyéni teljesítőket akik 24 órán belül érnek célba egyedi emlékéremmel jutalmazzuk!
  • A bringatúra indulókat vasárnap az egyik frissítőponton Delifrance reggelivel várjuk!
  • Az északi parton kezdünk, nyugat felé haladunk, majd ide érkezünk délről.
  • A verseny során a tavalyi pálya marad az egyéni versenyzőknek és csapatoknak is 211 km. A #Projekt422 indulóknak pedig 422 kilométer, azaz két kör!
  • A befutók egyedi érmet kapnak – mindenki olyan szalaggal, amilyen számban teljesített.
  • Az egyéni teljesítők érmeire arcképüket gravírozzuk, őket névre szóló célszalaggal várjuk a célban!
  • Az egyéni versenyzők részére a nevezéskor lehetőséget biztosítunk a rajtszám kiválasztására.
  • A verseny előtti napon tésztapartival várunk benneteket.
  • A céges kategóriában, egy cégtől regisztráló csapatokat – lehetőségeinkhez mérten – egy blokkból indítjuk.
  • Személyes profil szükséges a nevezéshez, ennek részleteit IDE kattintva olvashatjátok. A nevezés mellett a Felelősségvállalási nyilatkozatok elkészítése is egyszerűsödik a használatával.
  • Továbbra is ÖTPRÓBÁS esemény leszünk, ha regisztrálsz a sorozatba, 2025-ben az NN UB-n összegyűjtött kilométereidet ismét értékes nyereményekre, illetve nevezésekre válthatod.
  • Az elsőbálozó csapatoknak előadást szervezünk, amely a CSK-k számára nyújt segítséget.
  • 2025-ben az eseményt április végén tervezzük lebonyolítani, de már most kijelöljük az esetleges pótidőpontot, hogy ha bármely oknál fogva halasztani kellene, arra már most minden csapat tudjon készülni.
  • 2025-ben továbbra is Európa legzöldebb futó eseményét kívánjuk megrendezni, így az NN UB alatt továbbra sem adunk papírra nyomtatott műsorfüzetet, szórólapokat. Nem lesz műanyag tányér a tésztapartin, és egyszer használatos műanyag pohár sem, ezért minden versenyző a saját kulacsát vagy bérelhető – a verseny végén visszaváltható – újra használható “UB Trail” poharat kell magával vigyen.
  • Budapesti ügyfélszolgálatunkon a Tüzér utca 9-11. alatti irodánkban, mely a Maratonman Depo futóbolt mellet található, adjuk majd át a rajtcsomagokat, de az év többi munkanapján is szeretettel várunk benneteket!
  • A vasúti átjárók ellenőrzése és biztonsága, továbbra is prioritást élvez, mert mindenkit hazavárnak!
  • Ismét lesz felvezető motoros, akit továbbra is tilos lesz megelőzni!
  • 2025-ben jó hír, hogy továbbra is lesz StafétApp (amellyel többek között a konkurens csapatok időjárását is be tudjátok állítani 😉)
  • Ismét lesz NN UB Charity program, mert továbbra is fontos számunkra a rászoruló célok támogatása!

Találkozunk a rajtzónában!

Menü